Mijn favorieten

Onze medewerkers

Sopar Makelaars o.g. b.v.

Marc Jonk
Marc Jonk
Directeur / Register Makelaar-Taxateur o.g.
Of je nu verkoopt of koopt, ontwikkelaar of belegger bent, coöperatie of gemeente; vraag in een vroegtijdig stadium om advies van een specialist. Wij helpen je altijd met vertrouwen op weg. Het belangrijkste woord voor ons: 'afgesproken'. Een deal is een deal. Daar staan wij voor.

Makelen is bovendien heerlijk veelzijdig. De dynamiek van ‘zien en gezien’ worden vereist iets extra’s wat wij omarmen in deze veranderende “nieuwe tijd”.
Job Kuperus
Job Kuperus
Register Makelaar-Taxateur o.g.
Makelen is net als autorijden. Dat leer je pas echt goed nadat je je rijbewijs gehaald hebt. Je leert van de ervaringsdeskundigen om je heen en van de situaties die je zelf meemaakt. Tegenwoordig beginnen veel net beëdigde makelaars een eigen kantoor, met een paar assistenten als ondersteuning.

Ik zit al twinig jaar in het vak en leer nog elke dag van mijn collega's. Je laat toch ook niet iemand die net zijn rijbewijs heeft gehaald rijles geven.
Jeffrey Velkers
Jeffrey Velkers
Register Makelaar-Taxateur o.g.
Of je nu koopt of verkoopt, laat je door een ervaren makelaar vertegenwoordigen. Bij aankoop omdat er door het tekort aan woningen snel geschakeld moet worden. Daarbij is het goed om een makelaar te hebben die goed op de hoogte is van de markt en met name van het nieuwe aanbod en de ins en outs van de verschillende woningen en wijken.

Bij verkoop om te zorgen voor een optimale verkoop, waarbij de woning op de beste manier onder de aandacht wordt gebracht van de kandidaat kopers. Wij kennen de markt doordat we jarenlange ervaring hebben en niet onbelangrijk, omdat we er ook zelf wonen.
Jeroen Klene
Jeroen Klene
K-RMT
Geen "gladde praatjes" en valse beloftes om die woning maar in de verkoop te krijgen of te verkopen. De Klant is Koning! Dat is hier echt van toepassing. Wij hebben de grootste buitendienst van Purmerend, waardoor wij snel kunnen schakelen om afspraken zo snel mogelijk door te kunnen laten gaan. Door onze specialisten op alle vlakken; bestaande bouw, nieuwbouw, aankoop, taxaties, verhuur en b.o.g. is ons netwerk en onze kennis enorm.

Onze klanten zitten er met gevoel in. Dus mijn tip is dan ook: mensen laat je niet gek maken. Doe geen impulsieve aankoop. Sta er voor 200% achter!
Menno van Diepen
Menno van Diepen
A-RMT
Klanten moeten oprecht voelen dat ze met alle gedachten bij je aan kunnen kloppen. Geen enkele vraag is fout of raar. Dat is vertrouwen. Op deze manier krijgen beide partijen een goed beeld wat de aankoop of verkoop van de woning doet, qua gevoel. Bovendien moet je als makelaar duidelijk zijn richting opdrachtgever en de klant.

Een luisterend oor is eigenlijk de belangrijkste eigenschap van een makelaar. Als je niet luistert naar wat de klant te vertellen heeft, gaat er nooit een prettige samenwerking ontstaan.
Frans Nooij
Frans Nooij
Taxateur
Vanaf 1983 ben ik werkzaam in de makelaardij. Ik ben werkzaam als taxateur wonen en bezig met een studie om bedrijfsmakelaar-taxateur te worden.

Ik vind het essentieel om empathisch te kunnen luisteren naar mijn klant. Je wilt tenslotte echt begrijpen wat iemand drijft en belangrijk vindt. Daarnaast moet je uiteraard doen wat je belooft en zeggen wat je doet. Wat in veel branches wordt vergeten geldt ook voor de makelaardij: organiseer je aftersales goed. Niet het bloemetje bij het transport, maar zorgen dat je als makelaar aandacht voor de klant houdt, zelfs nadat de koop gesloten is.
Renate Appelman
Renate Appelman
Secretaresse
Eerlijkheid staat voorop. Daarnaast is goede communicatie van essentieel belang. Als medewerker binnendienst ben ik het visitekaartje van het kantoor. Persoonlijke aandacht daar draait alles om!

Ik ben de vraagbaak voor de nieuwbouw. In de binnendienst ben ik het eerste aanspreekpunt voor de klant. Na vele jaren ervaring kan ik wel zeggen dat ik dit het leukste en breedste onderdeel binnen de makelaardij vind.
Lindsey Stubbe
Lindsey Stubbe
Secretaresse
De laatste stage in het examenjaar van mijn opleiding deed ik bij Sopar. Het is me zo goed bevallen, voornamelijk door het hechte team en het leuke afwisselende werk, dat ik niet meer weg ben gegaan.

Sopar is een kantoor dat al heel wat jaren meedraait in de markt en daardoor weten de makelaars precies hoe ze hun doelen bereiken. Dat leer je alleen in het veld. Niet alleen de verkopende klanten zijn bij ons uitermate belangrijk, ook de kopers en de woningzoekenden hebben wij hoog in het vaandel. Alle klanten krijgen bij ons de aandacht die zij verdienen!
Romy van der Gevel
Romy van der Gevel
Secretaresse
Klantgerichtheid betekent voor mij de klant altijd tevreden stellen en mezelf verplaatsen in zijn of haar situatie of verhaal. Het is te eenvoudig om te blijven hangen in je eigen zienswijze. Daarbij is integriteit essentieel. In de makelaardij werken wij veel met vertrouwelijke gegevens en voor de klant wil ik daar altijd zo zorgvuldig mogelijk mee omgaan. De noodzakelijke flexibiliteit betekent vooral ook dat je snel moet kunnen schakelen. Geen dag is hetzelfde en bij drukte komt er ontzettend veel op je af. Daarbij is het belangrijk dat je de klant zo goed mogelijk blijft helpen en tegelijkertijd overzicht houdt.
Sophie Waterland
Sophie Waterland
Digital Makelaar
Als Digital Makelaar heb ik alle kennis van mijn collega's in huis. Ik ben het eerste aanspreekpunt online en zorg voor een soepele verwerking van de processen, zowel bij aankoop als verkoop. De digitalisering gaat hard, elke dag zijn er nieuwe ontwikkelingen. Het is heerlijk om die te volgen en toepasbaar te maken voor Sopar. Denk aan het online klantendossier of de virtuele tours.

Maar het persoonlijke contact staat bij ons voorop. Dus als je live iemand wilt spreken, neem dan contact op met 1 van mijn collega's.